Monteurs met goede technische kennis en die de klant professioneel helpen, verbeteren de klanttevredenheid en klantloyaliteit aanzienlijk. Dit helpt klanten te behouden en de opbrengsten te verbeteren. Het is immers makkelijker om bestaande klanten te behouden, dan nieuwe klanten te winnen. Bovendien staan tevreden klanten meer open voor extra aankopen en promoten uw bedrijf bij potentiële nieuwe klanten.
Om deel te nemen aan een training is basis kennis nodig met betrekking tot vaatwassen met professionele apparatuur. Om deze kennis op te doen heeft HOBART een e-learning ontwikkeld waar u gemakkelijk vanuit huis aan kunt deelnemen. Na het afronden van deze e-learning nodigen wij u graag uit u in te schrijven voor één van de technische trainingen.
Onderstaande technische trainingen worden online gegeven. Deelnemen gaat gemakkelijk vanaf de eigen computer of tablet. Deze webinars beginnen allemaal om 07:30 uur en duren maximaal 60 minuten. Na de webinar is er dus nog genoeg tijd om de eigen klanten te bezoeken.
Wat is de functie van de ingebouwde droogunit. We bespreken de werkwijze ervan en leren je wat te doen als er een storing ontstaat.
De A-serie machines worden niet meer gemaakt, maar kunt je nog steeds tegenkomen bij de klant. We vertellen je hoe deze besturing werkt, wat je kunt instellen in de parameters en hoe je deze besturing vervangt en programmeert.