Monteurs met goede technische kennis en die de klant professioneel helpen, verbeteren de klanttevredenheid en klantloyaliteit aanzienlijk. Dit helpt klanten te behouden en de opbrengsten te verbeteren. Het is immers makkelijker om bestaande klanten te behouden, dan nieuwe klanten te winnen. Bovendien staan tevreden klanten meer open voor extra aankopen en promoten uw bedrijf bij potentiële nieuwe klanten.
Om deel te nemen aan een training is basis kennis nodig met betrekking tot vaatwassen met professionele apparatuur. Om deze kennis op te doen heeft HOBART een e-learning ontwikkeld waar u gemakkelijk vanuit huis aan kunt deelnemen. Na het afronden van deze e-learning nodigen wij u graag uit u in te schrijven voor één van de technische trainingen.
Onderstaande technische trainingen worden online gegeven. Deelnemen gaat gemakkelijk vanaf de eigen computer of tablet. Deze webinars beginnen allemaal om 07:30 uur en duren maximaal 60 minuten. Na de webinar is er dus nog genoeg tijd om de eigen klanten te bezoeken.
Om de klant zo efficiënt mogelijk van hun machine gebruik te laten maken is regelmatig onderhoud noodzakelijk. We laten zien welke onderdelen regelmatig te vervangen en hoe de klant het beste instructies te geven.
Om de klant zo efficiënt mogelijk van hun machine gebruik te laten maken is regelmatig onderhoud noodzakelijk. We laten zien welke onderdelen regelmatig te vervangen en hoe de klant het beste instructies te geven.
Na deze webinar bent u in staat de professionele vaatwasmachines correct te installeren en uitleg bij de klant volledig te doen. De elektrische afzekering bij de klant is een belangrijk onderdeel van deze webinar.
De HOBART vaatwasmachines hebben een uitgebreid display met errorcodes en omschrijvingen. Maar wat betekenen de verschillende errorcodes en waar te beginnen met zoeken? Na deze webinar kan je de errorcodes goed onderscheiden en weet je wat te doen.
In deze webinar bespreken we de werking, onderhoud, installatie en errors van waterbehandeling apparatuur. De Osmose en Ontharders.