Monteurs met goede technische kennis en die de klant professioneel helpen, verbeteren de klanttevredenheid en klantloyaliteit aanzienlijk. Dit helpt klanten te behouden en de opbrengsten te verbeteren. Het is immers makkelijker om bestaande klanten te behouden, dan nieuwe klanten te winnen. Bovendien staan tevreden klanten meer open voor extra aankopen en promoten uw bedrijf bij potentiële nieuwe klanten.
Om deel te nemen aan een training is basis kennis nodig met betrekking tot vaatwassen met professionele apparatuur. Om deze kennis op te doen heeft HOBART een e-learning ontwikkeld waar u gemakkelijk vanuit huis aan kunt deelnemen. Na het afronden van deze e-learning nodigen wij u graag uit u in te schrijven voor één van de technische trainingen.
Onderstaande technische trainingen worden online gegeven. Deelnemen gaat gemakkelijk vanaf de eigen computer of tablet. Deze webinars beginnen allemaal om 07:30 uur en duren maximaal 60 minuten. Na de webinar is er dus nog genoeg tijd om de eigen klanten te bezoeken.
De gereedschappen wasmachines zijn krachtige machines speciaal voor zwaar vervuilde gereedschappen en gastronorm bakken. De techniek is ook een stuk zwaarder en geavanceerder. Daarom laten we specifiek voor deze machines de werking en het onderhoud zien.
Met deze webinar laten we zien wat veelvoorkomende meldingen zijn en hoe deze het beste opgelost kunnen worden.
Tijdens deze training nemen we de technische wijzigingen van de nieuwe generatie voorlader vaatwasmachines door. Na deze webinar ben je in staat om de technische kennis die je reeds hebt op van de voorlader vaatwasmachines, toe te passen op de nieuwe generatie.